8 міфів про доставку продуктів додому

Розвінчуватимуть міфи представники київського сервісу доставки

Говорячи про доставку продуктів, найскладніше в цій справі — це зробити перший крок. Адже вибрати зручну та сучасну послугу нам часто заважає безліч сумнівів:

  • Хто обиратиме продукти?
  • Чи достатньо уваги приділяється вибору товару?
  • Скільки доведеться чекати, доки привезуть замовлення?
  • Напевно, це дуже дорого та ін.

Брак інформації про ту чи іншу послугу часто призводить до того, що ми позбавляємо себе комфорту та зручності, а також вільного часу. Пропонуємо поговорити про міфи, пов’язані з доставкою продуктів, щоб ви могли сміливо користуватися послугами кур'єрів та економити свій час та гроші.

Важливо! Розвінчуватимуть міфи представники київського сервісу доставки TURBO.UA.

Міф перший. Доставка – це дороге задоволення

У багатьох інтернет-магазинах, а також у розділі доставки із супермаркетів завжди чітко вказана ціна доставки, тому взагалі дивно, що цей міф існує. Зазвичай ціна доставки всього 40-50 грн.

Так, наприклад, у сервісі Турбо доставка продуктів у Києві коштує всього 40 грн, а перше замовлення взагалі можуть привезти безкоштовно.

 

Також, якщо сума замовлення від 250 грн, доставка буде безкоштовною.

Якщо говорити про вартість самих товарів, то вони ідентичні з цінами на полицях супермаркетів. Сервіси доставки заробляють саме на своїх послугах, а не за допомогою націнки на продукти. Причому онлайн навіть простіше зібрати всі акційні продукти в кошик, тоді як у супермаркеті цінники зі знижками розкидані по всій величезній торговій залі.

Міф другий. Довго чекати, доки кур'єр все привезе

Налагоджена система доставки – те, на чому тримається будь-який сервіс. Адже який сенс у тому, щоб везти замовлення цілий день, дратуючи клієнтів? Але, звичайно, у кожного сервісу власний час доставки. Так, у багатьох київських супермаркетах практикують інтервальну доставку.

Наприклад, якщо ви замовляєте до 10:00, замовлення вам привезуть до 15:00 і т. д.

А сервіси, які працюють виключно на доставку, зазвичай працюють дуже швидко. Наприклад, в «Турбо.UA» замовлення привозять протягом 15 хвилин.

Все завдяки тому, що продукти зберігаються у спеціальних дарксторах – це не рядові супермаркети з чергами та перемішаним товаром на полицях.

У дарксторі все готове для збору замовлення, а продукти завжди свіжі та якісні.

Міф третій. Привезуть неякісні продукти

Якби кур’єри привозили неякісні продукти, послуга доставки додому зовсім перестала б існувати. Вся суть послуги полягає в тому, щоб швидко отримати необхідні товари з адекватними термінами придатності та найкращою якістю.

Саме на цьому наголошують сучасні сервіси доставки.

Для збирачів замовлень практично завжди існують чіткі правила – перевіряти всі терміни придатності та вибирати ті продукти, у яких термін придатності не менший ніж 60% від усієї тривалості.

Міф четвертий. Доставка продуктів – це небезпечно

Багато киян, особливо з початку пандемії, бояться довіряти свої продукти будь-кому. Але якщо ви вибираєте перевірений сервіс, а не доручаєте завдання закупівлі їжі першому зустрічному, можна не турбуватись.

Наприклад, у «Турбо.UA» кур'єрам щодня вимірюють температуру та всі робочі поверхні суворо дезінфікуються, а під час пандемії завжди використовуються засоби індивідуального захисту – маски та рукавички.

А якщо замовлення сплачено заздалегідь, завжди можна попередити кур'єра, що вам потрібна безконтактна доставка, тоді працівник донесе покупки до ваших дверей і відійде на безпечну відстань.

Тим не менш, він не піде, не повідомивши вам про те, що замовлення доставлено і переконається в тому, що забрали його саме ви, а не сусіди, що проходять повз.

Міф п'ятий. Важко повернути товар, який не підійшов

Навіть коли всі збирачі та кур'єри досвідчені та уважні, ситуації, в яких товар покупцю не підходить, все ж трапляються. У кожному адекватному сервісі доставки з цим немає проблем. Вони зазвичай зобов'язані прийняти товар та замінити його чи повернути гроші, якщо з ним щось не так.

Звичайно ж, якщо вам просто не сподобався смак полуниці чи макарони виявилися надто калорійними, навряд чи з такими випадками працюватимуть. Причина для обміну має бути вагомою і тоді обмін та повернення буде стандартною технічною процедурою без головного болю.

Міф шостий. У супермаркеті бонусна карта, а з доставкою – жодних привілеїв

Все залежить від сервісу, яким ви вирішите скористатися. Сьогодні за умов великої конкуренції кожна фірма намагається заохочувати своїх клієнтів.

Що вигадали в «Турбо»?

Їхня система лояльності сподобається тим, хто любить квести та завдання. Так, у «Турбо» за виконання певних умов (наприклад, зробити перше замовлення, зробити 5 замовлень, замовити на 200 гривень тощо) вам будуть нараховані турбо-коїни – віртуальні гроші, які можна накопичувати і надалі витрачати на продукти.

Міф сьомий. У сервісів доставки обмежена зона роботи

Багато служб доставки працюють по всій столиці і везуть продукти навіть у передмістя. Це «Болт», «Сільпо», «Фоззі» та багато інших. У цій службі доставки «Турбо» пропонують адресну доставку продуктів у п'яти районах Києва з 8.00 до 20.00:

  • Дарницький;
  • Дніпровський;
  • Подільський;
  • Голосіївський;
  • Печерський.

Міф восьмий. Продукти замовляють лише зайняті люди

Час – найцінніший ресурс сьогодні. Звісно, це стосується не лише бізнесменів чи офісних працівників. Час кожної людини безцінний незалежно від віку, статі чи робочого місця. Якщо глянути на статистику, послугами доставки також користуються:

  • Молоді мами – з дитиною дуже незручно ходити супермаркетами, штовхати важкий візок та шукати між рядами потрібні продукти за списком.
  • Фрілансери. Віддалені співробітники як ніхто інший знають, скільки коштує година їхнього часу. І їм набагато вигідніше віддати 40 грн за доставку продуктів, чим витрачати 1,5-2 години на похід до найближчого супермаркету.

Тепер ви знаєте про доставку ще більше, а головне – зможете дозволити собі це задоволення, адже це недорого, безпечно та дуже зручно!

*на правах реклами

Радіо Трек: НОВИНИ

Поширити в Facebook