75% користувачів TikTok знаходять у ньому нову музику
Це справжній феномен
Соцмережа TikTok має неабиякий вплив на музичний ринок і культуру. Про це свідчать результати спільного дослідження TikTok, MRC Data й культурної агенції Flamingo.
Так, з’ясувалося, що 75% користувачів TikTok знаходять нову музику за допомогою цієї соцмережі, а 63% чують тут виконавців, про яких раніше не знали.
Це, безумовно, можна вважати новим феноменом, адже 72% користувачів асоціюють певні пісні виключно з TikTok.
Також стало відомо, що 67% відсотків користувачів шукають треки, почуті в TikTok, на стрімінгових майданчиках. А згідно зі статистикою, мінімум 70 артистів підписали контракти з лейблами після того, як їхня музика стала вірусною в TikTok.
Для прикладу нагадаємо один із найвідоміших хітів 2020 року, який спочатку став вірусним у TikTok, а вже потім потрапив до світових чартів – «Deep End» американської співачки Fousheé.
Впливає соцмережа і на комерційне просування: 68% опитаних краще запам’ятовують рекламу, в якій використані популярні у TikTok пісні.
Радіо Трек: НОВИНИ