Не дозволяйте це зробити зі своїм авто шиномонтажнику
5 помилок у роботі шиномонтажника при заміні шин на зимові
1. Некоректна затяжка болтів кріплення коліс.
Не можна затягувати болти по черзі, оскільки це може спричинити перекіс колеса. Наприклад, якщо на маточці п’ять болтів, то порядок затягування має бути наступним: 1-4-2-5-3. Недотримання цього правила може призвести до вібрації колеса під час руху.
2. Недбале ставлення до затягування гайок.
Фінальну протяжку кріплення колеса монтажники повинні виконувати спеціальним динамометричним ключем. Недбале ставлення до затягування гайок може призвести до поломки шпильки, яку доведеться міняти на нову, втрачаючи дорогоцінний час.
3. Переплутування напрямку обертання шини.
У випадку, якщо покришка має спеціально заданий спрямований малюнок протектора, неправильне встановлення шини може призвести до погіршення керованості. Тому необхідно переконатися, що шини встановлені правильно, дотримуючись вказаних на боковині шин стрілок з написом “Rotation”.
4. Економія на спецрозчині для обробки країв шин
Щоб шина добре прилягала до диска та герметично фіксувалася, її краї потрібно обробити спецрозчином. Якщо співробітник сервісу заощадить на цьому елементі, то через деякий час шина може стати нерівно і щільно “прилипнути” до диска, що ускладнить її подальше зняття.
5. Використання замість спецпасти відпрацьованої моторної оливи для обробки країв шин.
Це категорично неприпустимо, оскільки це мастило є агресивним і шкідливим для гуми. В результаті на внутрішній стороні шини можуть з’явитися мікротріщини, що зрештою призведе до руйнування покришки.
Джерело: ampercar.com
Радіо Трек: НОВИНИ