233 скарги на громадський транспорт ЗА ВЕСЬ РІК зареєстрували у Рівному

Схоже, рівняни просто не знають, куди скаржитися на порушення своїх прав

Всього 233 скарги за весь минулий рік надійшло до міського управління транспорту від рівнян.

Здебільшого йшлося про недотримання графіків руху (особливо вранці та ввечері), грубу поведінку водіїв і відмову у пільговому перевезенні.

 

У своїх зверненнях пасажири згадали 26 маршрутів, однак найчастіше були невдоволені роботою маршруток №№53, 61 та 61А.

Про це напередодні відзвітував на засіданні міськвиконкому начальник профільного управління Ярослав Сахнюк. Каже, з проблемними перевізниками та водіями проводили окремі зустрічі, але корінь проблеми – у нерентабельності перевезень, особливо під час пандемії, коли пасажирів у салон можна набирати лише на сидячі місця.

Водночас настільки малу кількість офіційних звернень члени міськвиконкому пов’язують із тим, що ймовірно, люди навіть не знають, куди скаржитися.

Через це з’явилася пропозиція розмістити спеціальні інформаційні стенди на зупинках громадського транспорту. Там мають вказати електронну пошту і номер телефону відділу звернень громадян міськвиконкому, а також контакти управління транспорту.

Втім, після палкої дискусії, яка тривала понад годину, звіт начальника управління транспорту не затвердили і доручили його доопрацювати, в тому числі й щодо доцільності розміщення інформаційних стендів.

Додамо, що очолює міське управління транспорту і зв’язку Ярослав Сахнюк лише кілька місяців. Щопонеділка він проводить особистий прийом громадян: з 10 до 12 та з 14 до 16-ї години.

Наші новини у Тelegram. Номер Радіо ТРЕК у Viber: 063-73-4-106-4

Радіо Трек: НОВИНИ

Поширити в Facebook