Куди зливають відходи ресторанні заклади у парку?
У центральному парку імені Шевченка є три заклади харчування. Нещодавно там розпочали реконструкцію ще одного кафе – «Соняшник»
Будівельні роботи останнього розпочали ще наприкінці лютого. Втім питання, куди будуть зливати побутові відходи, залишалося відкритим.
Раніше у ЗМІ потрапила інформація, що ресторан «Ліон» та кафе «Соняшник» зливають відходи у зливову каналізацію.
Директор парку Андрій Черепанов каже, що керівництво парку жодних дозволів не надає, більше того, жодних водовідвідних каналізаційних труб на балансі парку немає. Тож інформацією щодо наявності чи відсутності септика у цих закладах не володіє:
- Мы не даем никаких «дозволов», вообще. Не заключаем даже договоров. Займається цим управління комунальної власності, ми просто балансоутримувачі. Воно стоїть на балансі у парку, ми отримуємо плату за оренду.
До слова, рішенням виконкому у січні орендарів кафе звільнили від орендної плати доти, доки вони запрацюють і матимуть доходи.
А от у новоствореній Держпродспоживслужбі, яка після реорганізації замінила, в тому числі, і санепідслужбу, розповіли, що востаннє перевіркою цих двох закладів – «Ліона» і нинішнього «Соняшника» займалися ще три роки тому.
Раніше у «Ліона» був вигріб (тобто, яма, куди і збиралися всі відходи). Пізніше їм дозволили підключилися до міських мереж на Соборній. Такий дозвіл отримав і «Соняшник», щоправда, це було рік тому. Тож, чи скористалися вони таким дозволом, у Держпродспоживслужбі не знають, говорить головний спеціаліст Ірина Бондарчук:
- Ми то їх не перевіряли, не контролювали, напевно, роки три. Що стосується «Ліона», так, в них спочатку вигріб був, зливна каналізація, потім вони підключилися до міських мереж. Потім їм дали дозвіл і вони врізалися у міську мережу на Соборній. «Соняшник»… останні данні – це рік тому – то вони теж мали підключитися до паркової мережі (бо частина парку підключена), але на сьогоднішній день я Вам не скажу. Це вже рік, як ми не володіємо цією інформацією.
Повторну перевірку відповідні служби провести не можуть через мораторій Кабміну. Втім, у разі, якщо хтось все ж зініціює цю перевірку, тобто, якщо буде офіційна скарга, тоді Держпродспоживслужба має надіслати запит у центральне управління у Київ. Якщо там підтвердять доцільність такої перевірки – її проведуть, - додала Ірина Бондарчук.
Зі свого боку Радіо Трек продовжить вивчення цього питання, щоби остаточно розставити у ньому усі крапки над "і".
Радіо Трек: НОВИНИ