«Більше в цей магазин я не прийду»:  Супрун про візит до столичного супермаркету

 «Customer service» – це базове правило, якого бракує в Україні

Про свій візит до одного із супермаркетів «Сільпо» у Києві ексміністерка охорони здоров’я Уляна Супрун розповіла на своїй офіційній сторінці у Facebook.

На минулих вихідних зайшла в «Сільпо» на Лук’янівській, аби купити готової їжі, щоб перекусити. Перше, що помітила, що в супермаркеті було дуже багато людей, буквально натовп.

 

На вході ніхто не міряв температуру, було складно знайти антисептик, жоден зі співробітників не регулював кількість людей, які були в приміщенні. В інших магазинах «Сільпо», в яких я купую продукти, такого я не бачила, – пише ексміністерка.

У відділенні, де продають готову їжу, продавчині не було на місці, тож Уляні Супрун довелося чекати. Втім, коли працівниця все ж підійшла, то в дуже грубій і непривітній манері почала говорити з покупцями російською.

Склавши в контейнери не те, що ми просили, вона почала переконувати нас, що саме це ми й замовили. Хоча це було не так, – зауважила Уляна Супрун.

Ймовірно, аби поскаржитися на обслуговування, ексміністерка охорони здоров’я вирішила знайти менеджера супермаркету. Втім, інші працівники вказували їй на вихід.

Ми підійшли до охоронця, який також не міг відповісти, де знайти менеджера, тому спочатку розпитував, що їй передати (також непривітно), а потім все ж зателефонував і попросив її підійти. Менеджерка вибачилася, при цьому зазначивши, що неможливо, щоб така ситуація трапилася взагалі.

 

Вона не може в це повірити, бо їхній персонал дотримується стандартів і проходить спеціальні тренінги, щоб такого не відбувалося. Як клієнт я впевнилась, що це не так і, схоже, їхні тренінги не надто ефективно працюють. Більше в цей магазин я не прийду, – написала Уляна Супрун.

Уляна Супрун додала, ставлення до надання сервісу в Україні обурює.

Поняття «customer service» часто не існує взагалі. Люди, які є клієнтами, регулярно стикаються з неприємним, грубим, часом агресивним ставленням, коли здається, що ти винен у тому, що прийшов отримати послугу і зіпсував своєю присутністю комусь життя, чи винен у тому, що хтось обрав це місце для роботи.

 

Це стосується не лише супермаркетів чи магазинів. Таке трапляється всюди, і, на жаль, медзаклади не є винятком.

 

 «Сustomer service» – це базове правило, якого поки бракує в Україні, – поділилася Уляна Супрун. 

Наші новини у Тelegram. Номер Радіо ТРЕК у Viber: 063-73-4-106-4 

Радіо Трек: НОВИНИ

Радіо ТРЕК у Telegram · Twitter · Facebook.
Viber: 063-734-106-4
Аліна Тис

Аліна Тис

Відкрити плей-лист

У Рівному знайшли посвідчення військового

На вулиці Шевченка у Рівному знайшли посвідчення військового. Документ виданий на ім'я Татаріна Бориса Петровича. За детальнішою інформацією варто звертатися за номером - 096 795 83 31

Загублені ключі

Загублено зв'язку ключів у чорній шкіряній ключниці. Прохання повернути за винагороду

На Князя Романа загублено чоловічий золотий ланцюжок

Сьогодні близько 9-ї години ранку на вулиці Князя Романа, 13, 6 під'їзд загублено чоловічий золотий ланцюжок з хрестиком. Прохання повернути за ВИНАГОРОДУ.

Більше оголошень