Виступи UA та EU спікерів, успішні креативні стартапи та бізнеси майбутнього – House of Europe Festival 2020 у Рівному (ФОТО)

Як розпочалась триденна тусовка креативників у Рівному – читайте далі

Сходити на круту тусовку мали нагоду місцеві креативники.

Адже напередодні, 4 вересня, у Рівному розпочався фестиваль креативності, інновацій та підприємництва – House of Europe Festival 2020.

[media=196668] [media=196663] 

Подія триватиме ще два дні, 5-6 вересня, та включатиме кінопокази українських фільмів, світових шедеврів анімації та реклами, презентації унікальних книг та програм Європейського Союзу.

[media=196662] [media=196666]

У перший день – на форумі — учасники мали нагоду повчитися та познайомитись успішними стартапами, топ-спікерами та новими тенденціями у галузі креативних індустрій.

[media=196661] [media=196670] [media=196673] 

На вікенд заплановані ексклюзивні кінопокази.

Все це організовує «Платформа взаємодій «Простір» спільно з програмою ЄС «House of Europe».

Це вже третій фестиваль. Торік це була Територія креативних індустрій, розповідає членкиня правління ГО «Платформа взаємодій «Простір»», керівниця проєкту House of Europe Festival 2020 у Рівному Олена Білик:

- Цього року маємо честь приймати «House of Europe», це програма націлена на розвиток креативного підприємництва. Цього року було непросто через пандемію коронавірусу, карантин вніс свої корективи. Думали навіть над тим, щоб скасовувати фестиваль. Але врешті його організували.

[media=197178] [media=197177]

Європейські спікери не всі змогли приїхати, тож ми слухатимемо їх онлайн. Це повністю гібридний формат фестивалю, досить складний технічний виклик для нас.

У Рівному точно таких подій не проводили. Зареєстровано було 260 осіб, але через обмеження карантинні на локацію пустили тільки 100 осіб. Також 500 учасників у нас є на онлайн-трансляцію. Це абсолютно різні події, лекції, панельні дискусії, вмикатимемо спікерів наших з-за кордону, вечірня програма.

Загалом на форумі було кілька блоків: Інновація, Скіли, Фінансова сталість. Як залучити інвестиції стартаперам, як представити себе на кікстартері, розкажуть про право інтелектуальної власності, а ще про стратегії для креативних бізнесів майбутнього.

Цікаві спікери, наприклад швейцарський режисер, який живе в Україні, Марк Вілкінс. Інновації презентували Паоло Монтемурро, Євгенія Яцута. Фінансова сталість — Моніка Александру, Марина Чиж, Глєб Мальцев. Скіли — Дмитро Андрєєв, Іларіон Томаров, Маріанна Макі-Тері. CREATIVE BUSINESS CUP буде – це пітчинг креативних стартапів. ШОУ-КЕЙС КРЕАТИВНИХ БІЗНЕСІВ - Deafmetal, Petit Pli, Aurel Scheibler Gallery, IST Publishing, Atlas Weekend, Потужні, Habitat, S-cape.

«House of Europe» – проєкт, який спонсорується для підтримки креативних індустрій і не лише, говорить керівник програми Крістіан Дімер:

- Програма House of Europe підтримує професійний та творчий обмін між українцями та їхніми колегами в ЄС. Бути драйверами такого обімну надважливо не тільки й не стільки у «київській бульбашці», а у регіонах.

 

Рівне обрали не випадково, бо ми повинні іти у регіони. Ми бачимо Україна має можливості розвиватися. Насправді був конкурс, була заявка на оформлення фестивалю. Рівне – одне з 60 аплікантів, і ми обрали саме це місто.

 

Вважаємо, що здійснили правильний вибір. Наш креативний фестиваль стане майданчиком для підприємців, не лише стартаперів, а й для досвідчених підприємців. Це важливо, бо це можливість обмінятися досвідом.

 

Історії успіху, провали та поради, з чого вони вчилися. Територія для пітчингу буде, буде конкурс на одну з кращих ідей.

 

Найкращі матимуть можливість взяти участь у змаганнях в Копенгагені за найкращий проєкт, а отже й отримати фінансову підтримку від партнерів з Євросоюзу.

 

У Рівному є достатній потенціал, є майданчик для розповсюдження та поділу креативних ідей та інновацій.

На локації – у дворі головного корпусу «водника» - свою роботу презентували харківські видавці IST PUBLISHING.

Артбуки могли переглянути усіх охочі. Команда видавців переконана – логотипи у всьому світі вписані в історію мистецтва, тож саме їм вони приділяють найбільше уваги.

Рівненська дизайн-агенція «Habitat» - сильна команда, яка розробляла дизайн для FENDI та LOUIS VUITTON – нині працюють з іншими відомими брендами.

Унікальним досвідом Івано-Франківська та лекцією на тему «екосистема для креативних бізнесів» з учасниками форуму поділився керівник проєкту «Promprylad.Renovation» Юрій Филюк:

- В Рівному класне ядро громадянського суспільства і власне багато креативного класу людей. Дужа важливий фактор що наші міста однакові по контексту. Наш досвід може знадобитись Рівному.

 

Поділюся досвідом реалізації проєктів платформи «ТеплоМісто». Це громадська платформа, що об’єднує людей і бізнес, які підтримують ідеї та дії щодо сталого розвитку Івано-Франківська, комфортного перевтілення міського простору у тепле, зручне та естетичне середовище, створення умов для розкриття інтелектуального і творчого потенціалу міста, обміну ідей та економічного зростання.

 

Розкажу, як ми створили«Promprylad.Renovation»,  на базі колишнього заводу в центрі Франківська. Зараз він втратив свої виробничі потужності, цю територію ми переосмислили, будуємо там екосистему, це 2 гектари землі, там буде багато різних креативних індустрій. Готель і хостели, інкубатори та акселератори, різні освітні, мистецькі та урбаністичні проєкти.

 

Все це разом має допомогти місту виходити на нову траєкторію розвитку. Місцева молодь реалізуватиме себе вдома, а не покидатиме країну. Раніше, коли я приїжджав у Рівне, я казав, що тут у вас стартові можливості кращі, аніж у нас. У вас є потенціал, питання з якою швидкістю його можна розвивати.

Розвивати Рівне вдається «Платформі взаємодій «Простір», адже її команда впоралась із найскладнішим викликом –

об’єднала у цей непростий час навколо Рівного різних спікерів та стартаперів, досвід яких – неоціненний.

Учасники форуму вже ввечері мали нагоду спілкуватись неформально — послухати мультиінструменталіста Миколу Лебідя, чи споглядати за перформативно-світловим шоу — колаборацію студії медіа-мистецтв «Black B0x» та рівненського «Едельвейсу» під кураторством «X-Platform».

Така атмосфера налаштувала усіх на продуктивні вихідні. Адже програма House of Europe Festivai 2020 на цьому не завершилась.

Вже сьогодні та завтра на «Зеленці» триватимуть покази українського кіно від Arthouse Traffic, анімаційних фільмів від Linoleum Contemporary Animation and Media Art Festival, ексклюзивних роликів від Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions, а також відеопрезентація програм, грантів від ЄС від співорганізаторів House of Europe Festival 2020.

Програму можна побачити тут.

У матеріалі використані фото «Платформи взаємодій «Простір» та Дежи Брют

* На правах реклами

Наші новини у Тelegram. Номер Радіо ТРЕК у Viber: 063-73-4-106-4 

Ліна Захарова Радіо Трек

Загублено сумку з телефоном

В районі головного корпусу Водного університету загублено чоловічу чорну сумку на пояс з мобільним телефоном. Прохання повернути загублене за винагороду.    

Загублено документи на Романюк

  Загублено сумку з документами на прізвище Романюк Валерій. Велике прохання повернути документи за винагороду.      

Загублено документи на Музичук

Загублено гаманець з документами на прізвище Музичук Андрій. Прохання повернути за винагороду.    

Більше оголошень