Шахраї вкрали у жінки iPhone і зняли з її рахунку в monobank 72000 грн (6 ФОТО)
Наведено переписку шахраїв з банком
Про ситуацію пише AIN.UA з посиланням на допис сина потерпілої – киянки Олени Молодченко.
Ситуація незрозуміла і викликає чимало запитань. Ось як описує все, що сталося син п. Олени (текст подаємо без змін):
27 травня у моєї мами викрали iPhone 11 на Льва Толстого, ми відразу ж його заблокували (хто не знає, у айфона є функція при крадіжці або втраті телефону його можна повністю заблокувати з іншого пристрою, після цього максимум, що можна зробити - продати на запчастини за безцінь).
Практично відразу, але не без труднощів, ми написали заяву в поліцію.
На цьому історія мала б завершитись. Але ні!
За декілька годин, в магазині Сільпо ми спробували здійснити оплату карткою Монобанк, але банк відмовив в оплаті.
Ми моментально зв'язалися з підтримкою, щоб дізнатися в чому ж суть проблеми і чому не можна розрахуватись карткою.
Підтримка повідомила, що на карті баланс - близько 32 грн.
А тепер найцікавіше!
З моменту втрати телефону з карти було зроблено 7 грошових переказів на різні карти цього ж банку на суму 72 200 грн.
Перекази були зроблені через 3 години з моменту крадіжки телефону (нагадую, телефон був повністю заблокований).
Тож, як виявилося, метою шахраїв був зовсім не телефон, а саме SIM-картка.
Деталі нижче.
Шахраї з допомогою SIM-картки зайшли у Viber і разом з техпідтримкою Монобанку проводили операції та розблоковували картку, коли банк її блокував.
Банк же стверджує, що хтось увійшов в додаток Монобанку і там робив платежі, але цього точно не могло статись.
Ні номеру картки, ні CVV кода в шахраїв не було, iPhone був заблокований.
При цьому Банк відмовляється надавати будь-які дані з якого телефону були зроблені перекази і чому співробітник банку ось так просто розблокував карту і дозволив зробити ці перекази.
В цей же день ми звернулися в Монобанк з проханням скасувати ці транзакції.
Банк в ультимативній формі відмовився йти на співпрацю, сказав звертатись в поліцію і дав 3 місяці на покриття кредитних коштів.
Наступного дня ми отримали документ з поліції, який підтверджує що ці перекази були шахрайством (дані вже внесено в ЄРДР).
На що банк все так же ніяк не відреагував.
Так який же захист в Монобанку?
Монобанк - це двофакторна аутентифікація, динамічний CVV та інші плюшки… ЧИ Монобанк - це розблокування картки за простим запитом в чат бот у Viber, підтвердження переказу суми понад 70 тис. грн, без будь-яких даних клієнта і не можливість скасувати ці перекази з документом від поліції, що ці дії були шахрайством?
P.S Найабсурдніше, що перекази здійснювали клієнтам Монобанку, тобто ідентифікувати шахраїв немає ніякої проблеми.
Нижче подаємо згадану вище переписку: всі скриншоти збільшуються [media=184026][media=184022][media=184024][media=184025]
Радіо Трек: НОВИНИ