Рівнянин Антон Бриних відкрито виступив на захист кондукторів у тролейбусах м. Рівне (6 ФОТО)
І він багато в чому має рацію
[media=214276]
Антон Бриних вважається чи не найбільшим знавцем «тролейбусної справи» в Україні. Принаймні, в Рівному він – визнаний авторитет.
Його допис в групі РІВНЕ. СУСПІЛЬНИЙ ФОРУМ заслуговує на ширшу увагу.
У ньому Бриних посутньо стає на захист тролейбусних кондукторів, про яких останніми днями на хвилях рівненського Фейсбуку розгорілося одразу кілька бурхливих дискусій.
Подаємо текст Бриниха без змін лише з деякими цікавими фото, що їх ми знайшли на його ФБ-сторінці:
Оскільки останнім часом у масових фейсбучних групах та у засобах масової інформації побільшало випадків невдоволення роботою деяких кондукторів КП "Рівнеелектроавтотранс", виникла необхідність по пунктах розписати діючий механізм зворотного зв’язку пасажирів та підприємства.
1. Всі учасники процесу перевезення зобов’язані дотримуватися правил:
2. Зазвичай інформація у ЗМІ подається так, що кондуктор "винен" за замовчуванням.
Перший сумнів щодо цього: кондуктори при влаштуванні на роботу проходять співбесіду та щоденні інструктажі, а пасажир буває різний.
3. Обов’язок кондуктора – продавати квитки та перевіряти документи на право пільгового проїзду. ВСЕ. Згідно пункту 6.5.5. Правил він має право висаджувати пасажирів, які не мають документів, що підтверджують право на проїзд.
А в іншому: кондуктор – не психолог та не нянька, і будь-яке спілкування з кондуктором, що виходить за межі згаданих обов’язків – на совісті пасажира.
Якщо виникає конфліктна ситуація і пасажир зацікавлений у її оперативному вирішенні – у КОЖНОМУ тролейбусі є інформаційний стенд з телефонами відповідальних служб КП "РЕАТ", Управління транспорту та зв’язку та захисту прав споживачів. Дзвонити треба туди!
4. Якщо на думку пасажира кондуктор порушує Правила та заслуговує покарання за свої дії, слід надати ПИСЬМОВУ скаргу. У такому випадку скарга є юридичним документом, на підставі якого компетентними працівниками КП "РЕАТ" проводиться службове розслідування та вживаються заходи дисциплінарного впливу.
Згідно наявного механізму зворотного зв’язку, скаргу на папері можна принести чи надіслати до КП "Рівнеелектроавтотранс" за адресою м.Рівне, вул.Данила Галицького, 23, або на електронну пошту kpreat2015@gmail.com.
В обох випадках потерпілий вказує повне прізвище, ім’я, по-батькові, інші дані, котрі дозволять однозначно ідентифікувати його особу, час та місце інциденту – номер маршруту, бортовий номер тролейбуса, опційно – прізвище кондуктора, зазначене на бейджику.
5. Щодо "людяності" – вона має бути взаємною. Наприклад, у випадку, коли "кондуктор за дві гривні висадила дівчинку на мороз" людяність проявилася якраз в особі директора РЕАТ, котрий приніс вибачення "потерпілій" без будь-яких юридичних підстав для цього, а просто бо "пасажир завжди правий".
6. Окреме прохання до працівників ЗМІ теж проявляти людяність. Не мені вам розповідати, що журналіст має опиратися на перевірені факти, а не поширювати чутки чи домисли, не будучи при цьому свідком події.
Подібні "вкиди" не сприяють конструктивному вирішенню питання, а лише провокують срачі серед маргінальних користувачів соцмереж. Конфлікт у тролейбусі, підкріплений аргументацією "одна бабка прислала на вайбер" - це не інфопривід, а свідчення непрофесіоналізму та творчої кризи.
7. Ну а що стосується "обуреної громадськості" - коментарі штибу "спалити відьму", викликані винятково інфовкидом, свідчать лише про ваш власний низький моральний рівень, невихованість та невміння керувати емоціями
А на цьому слові бажаю всім добра, людяності та взаємоповаги — with Miroslav Krol
Більше цікавих фото зі святкування Нового 2021 року у нічному тролейбусі м. Рівне – на сторінці все того ж Антона Бриниха
Наші новини у Тelegram. Номер Радіо ТРЕК у Viber: 063-73-4-106-4
Радіо Трек: НОВИНИ