Рівненщина найменше в Україні використала коштів на ремонти місцевих доріг. Чому?
Таку інформацію оприлюднив у Фейсбуці міністр інфраструктури Володимир Омелян
За інформацією міністра, серед лідерів використання коштів Дорожнього фонду на місцеві дороги цього року - Хмельницька (99%), Івано-Франківська (86%), Чернігівська (84%), Вінницька (83%), Львівська (80%) області та м. Київ (84%).
Найменше коштів використали
Тернопільська (37%), Полтавська (34%), Закарпатська та Миколаївська (по 33%), Херсонська (24%), Луганська (21%), Рівненська (17%) області.
Начальник управління дорожнього господарства департаменту з питань будівництва та архітектури Рівненської ОДА Віталій Кардаш такий показник пояснив так:
17% - це кошти, які ми заплатили підрядникам. Це не означає, що ми не проводимо роботу. Це ті фактичні кошти, які вже були сплачені за виконані роботи або надані аванси. У нас трішки інший принцип: ми платимо тільки вже по факту за виконані і якісні роботи.
На сьогодні у нас по 14 дорогах фактично завершені роботи. Але ми ще не проводили по них оплату, бо перевіряємо всі документи і якість робіт. І 21 дорога перебуває у стадії ремонту.
Віталій Кардаш сподівається протягом вересня підтягнути показник щодо використання коштів Дорожнього фонду до 50-60%. І не бачить у наведеному міністром якоїсь проблеми чи критичної ситуації.
Більші цифри використання коштів в інших областях він пояснює так:
Кожна область по-своєму вирішує це питання. Дехто просто перекинув ці кошти на експлуатаційне утримання доріг. І вони роблять поточні дрібні ремонти. А ми - капітальні і поточні середні.
Дехто просто раніше почав це робити. А у нас була затримка із затвердженням переліку доріг для ремонту. Тому що перший раз за 25-30 років дали можливість свої пропозиції давати районним адміністраціям. Нині у нас практично 99% доріг потребують капітальних ремонтів. Відповідно, треба було визначити, які дороги найбільш важливі і потребують ремонту.
Також, пояснив Віталій Кардаш, суттєво продовжила терміни затвердження переліку доріг низька якість проектно-кошторисної документації.
Проекти запланованих на цей рік ремонтів доріг робили або на початку цього, або наприкінці 2017 року. А у квітні набрали чинності нові вимоги. Ми повиставляли інформацію на проведення торгів по тих проектах, що в нас були. А по ходу довелося вносити зміни. Бо учасники казали, що ті норми, на які ми посилаємося, вже неактуальні. Ми уточняли у проектантів, вносили зміни у технічну документацію. Відповідно, це трішки зміщало терміни проведення самих тендерів.
Радіо Трек: НОВИНИ