До туроператорів посилили ліцензійні вимоги: що про це думають у турфірмах Рівного

22 травня Кабмін ухвалив зміни до ліцензійних умов здійснення туроператорської діяльності

Згідно зі змінами, туроператор має

забезпечувати постійну фінансову гарантію перед туристами. У разі виплати відшкодування туристам відновлювати суму фінансової гарантії наступного робочого дня.

 

За 8 та за 2 години до запланованого рейсу перевіряти інформацію про час відправлення. У разі затримки на більш, ніж 4 години, розміщувати інформацію про це на власному сайті, а також інформувати електронною поштою орган ліцензування – Мінекономрозвитку.

 

Туроператори на власному сайті мають надавати інформацію про турагентів, з якими працюють,  і забезпечувати доступність людям з інвалідністю до місць їхнього проживання під час відпочинку.

Ми поцікавилися, що про це думають представники туристичної галузі Рівного.  

Директор туроператора «Мереживо мандрів» Максим Жуковський зауважив, що фінансове забезпечення перед туристами і досі вимагали від туроператорів. Тож у цьому нема нічого нового. Інформування про затримку рейсів і створення умов для людей з інвалідністю, на його думку, це прекрасно. Єдине, що туроператор не зможе побудувати пандуси в готелі для відпочинку, якщо там таких нема.

Максим Жуковський

Загалом Максим Жуковський зміни до ліцензійних умов схвалює, але вважає, що вони не особливо допоможуть посилити відповідальність туроператорів, бо в цій ситуації важливий контроль:  

Невеликий штат відділу Міністерства, який займається питаннями туризму, не зможе проконтролювати кожного туроператора. І реально туроператор навряд чи отримає якесь покарання за недотримання вимог ліцензії. Так показує практика.

І додає:

Було б набагато доцільніше, на мою думку, використовувати не фінансове забезпечення, а підключити страхові компанії. Щоб оператор звертався до них і, відповідно до обсягу перевезених туристів, отримував якусь страховку і платив за це. Страхування має бути досить значним, щоб у разі чого можна було покрити витрати постраждалим туристам.

Олександра Харитонюк

Директор туристичної агенції «Час мандрів» Олександра Харитонюк каже, що цілком підтримує посилення ліцензійних вимог. Тому що в Україні нині майже відсутня відповідальність у туроператорів перед туристами. І додає:

Питання  у відповідальності: щоб вони несли матеріальну відповідальність суттєву у зв’язку з перенесенням рейсів і селили людей в готелі, якщо таке трапилося. Тобто, щоб людям не компенсували по 20 доларів, а виплачували суттєву моральну шкоду, а за перенесення рейсів не компенсували по 10-15 доларів, а платили за європейськими нормами - в середньому 600 євро на людину на один рейс.

Наші новини у ТelegramНомер у Viber: 063-73-4-106-4

Радіо Трек: НОВИНИ

Радіо ТРЕК у Telegram · Twitter · Facebook.
Viber: 063-734-106-4
Мирослава Опанасик

Мирослава Опанасик

Відкрити плей-лист

Загублені ключі

Загублено зв'язку ключів у чорній шкіряній ключниці. Прохання повернути за винагороду

На Князя Романа загублено чоловічий золотий ланцюжок

Сьогодні близько 9-ї години ранку на вулиці Князя Романа, 13, 6 під'їзд загублено чоловічий золотий ланцюжок з хрестиком. Прохання повернути за ВИНАГОРОДУ.

У Рівному згубився песик Арчі

Вчора зник йоркширський тер'єр сріблястого окрасу, Арчі. Собаку бачили в районі Політону, Автовокзалу Обласної лікарні.  Прохання повернути за винагороду.

Більше оголошень