«Де у вас можна пожарити крильця?» З якими запитами звертаються пасажири до Укрзалізниці

Трапляються дуже дивні прохання

Протягом року контакт-центр "Укрзалізниці" одержує до пів мільйона дзвінків.

Ще більше запитів – до інформаційних віконець на вокзалах, у стіл довідок та до сервісних центрів.

Іноді прохання пасажирів бувають незвичними, а деякі навіть зрозуміти буває важко, - повідомляє Радіо Трек з посиланням на ФБ "Укрзалізниці", яка зібрала найоригінальніші запити (зі збереженням стилістики запитів).

  • Де можна вставити собачку?
  • Чи можна у вас вибанятися?
  • Чи можна у вас залишити дитинку, поки ми погуляємо?
  • Прийшов до вас в сервісний центр полагодити телефон, кому здати?
  • Де у вас можна пожарити крильця? У мене з собою.

ФБ залізниці повідомляє, що їхні оператори вже знають, де «вибанятися».

Наші новини у Telegram. Номер Радіо ТРЕК у Viber: 063-73-4-106-4
 

Знайдено банківську картку

В районі вулиці Чорновола знайдено картку приватбанку. Тому, хто загубив, прохання телефонувати:    

Загубилося цуценя в районі ринку "Ювілейний"

07 квітня в районі ринку "Ювілейний" було загублено цуценя рудого окрасу, має особливу прикмету: маленька грижа на животі. Вік цуценяти 1,5 міс. Усіх, кому відоме його місцеперебування, просимо відгукнутися за номером: (068) 937 33 64

Згубився кіт

В районі Газотрону згубився кіт сіро-рудого окрасу з білою грудкою. Котик має особливу прикмету – він без хвоста! Прохання повернути загубленого улюбленця за винагороду.    

Більше оголошень