Про Логотип Рівного, Світовий Банк, Велику Жабу та Гроші, Гроші, Гроші (ФОТО)

До теорії принципу «необхідної достатності». Блог

Минулого тижня в групі «Рівне суспільне» подали фото нової огорожі на вул. Замковій із неоковирними зображеннями на ній так званого «нового логотипу Рівного».

Логотипу (sic!).

Хотів написати про цю чудасію ще раніше, але різні справи та ще й… Світовий Банк.

До речі, ви теж помітили, що між скандалом довкола «Брендування Рівного» та нестримними голосіннями довкола заробітних плат консультантів проекту Світового Банку є багато спільного?...

Так от, спільними можуть бути і наслідки.

Повторимо ключову тезу:

Заробітки, що їх призначено консультантам у межах Проекту СБ є абсолютно – стандартними для Світового Банку в Україні. Нічого корупційного у розмірах їхніх заробітків – нема.

 

Маємо обґрунтовані підозри щодо прозорості проведення конкурсу на посади «консультантів»?... Маємо.

 

Але педалювати цю тему далі не треба. Бо просто втратимо Проект Світового Банку.

Нагадаю, у межах цього проекту на Рівненщині передбачено

Реконструкція 26 сільських медзакладів, ремонт 79 амбулаторій, впровадження в лікарнях IT-технологій, а також створення обласного серцево-судинного центру, тощо

Тобто, на кону не просто гроші. Можливо, йдеться про сотні мешканців Рівненщини, які можуть у майбутньому вмерти, або вижити. Ми не можемо знати достеменно. Але…

Хто візьме на себе відповідальність, якщо Проект реалізовано не буде, і ці люди – вмруть?

 

Очевидно, що охочих немає.

Тим часом, якими б не були наші сумніви, теж очевидно, що Сергій Рибачок є абсолютно придатною кандидатурою, щоби очолити цей Проект і з групою приданих йому людей вчасно та ефективно його – завершити.

Інша справа, що ми тепер багато чого знаємо і розуміємо, а це нам у майбутньому (усій громаді Рівненської області) може ще дуже сильно пригодитися і допомогти.

Наприклад, у боротьбі з корупційними рішеннями Рівненської обласної ради та Рівненської обласної державної адміністрації.

 

У попередженні таких рішень та протидії їм.

Якщо ж ми не зупинимося, то вийде як із Логотипом (навіть гірше).

Нагадаю, що минулої осені у Рівному зчинився величезний ґевулт, бо виявилося, що київська агенція «Брандерз» отримала, здається, 300 тисяч грн за півтора роки роботи над Брендуванням міста Рівного.

Величезна жаба охопила провідні верстви рівнян. Чулися плач, голосіння, шепотіння і крики. Праведний гнів з приводу того, що «наші гроші» дісталися невідомо кому – не давав людям спокою і сну.

Однак, правда полягає в тому, що гроші ті були НЕ нашими.

Це були грошві Євросоюзу.

Їх отримало для нас (але в першу чергу для себе) польське місто Люблін. Отримало в межах великого ґранту від ЄС, більшість якого дісталася саме Любліну. Але, якби не Рівне, то того ґранту нікому б не дали.

Саме в межах того ґранту вумні поляки й мали допомогти нам розробити Бренд міста, а в подальшому й здійснити на основі цього Брендування й масштабну промоцію Рівного, як в Україні, так і за кордоном.

Однак рівненські активісти вирішили, що самі знають і можуть зробити краще. Енергій та натхнення було стільки, що провели і конкурс, і визначили переможця, і змусили пізніше міську раду МАЛОДУШНО проголосувати саме за Логотип активістів.

Тепер ми його маємо.

Тепер ми його ліпимо на урни, смітники, паркани та все, що не попадя.

Ситуація абсурдна. Фактично, під тиском активістів та, дякуючи безвольній позиції міської влади, цей примхливий, неприязний і войовничо-агресивний логотип став конкурентом – історичного Герба Рівного.

Він просто його витісняє з міста. Влада повсюдно чомусь тулить тепер цей логотип.

Виглядає це дуже часто – потворно. Але, як повідомляє сьогодні все та ж група «Рівне суспільне»:

Міський голова "забракував" логотип Рівного на Замковій

Точніше – кольори, у яких він був виконаний.


Тому найближчим часом його зафарбують у монотонний сірий колір, і в наступні рази робитимуть його теж сірим під колір паркану.

Тобто, міська влада взяла рішучий курс на відмову від історичного Герба міста?

Дуже добре. Пропоную затвердити це рішення – окремою ухвалою міської ради.

 

На радість усім активістам.

 

Це буде дуже прогресивно і вперше в Україні.

 

Рівне від цього стане ще більш комфортним. Правда?...

Ні. Не правда.

Правда полягає в тому, що Логотип, який замість Бренду затвердила міська рада є – нікому непотрібним.

Більше того: ніхто не знає – що з ним робити. Навіть самі розробники.

Задайте їм просте запитання

Навіщо він – цей логотип?... Що з ним робити?...

І у відповідь ви почуєте – тишу. Або щось несуразне, незв'язне.

Натомість, якби міська рада свого часу затвердила Бренд, розроблений за гроші та методикою ЄС, розроблений у межах півторарічних консультацій, круглих столів, соцопитувань та семінарів, дороблений і допрацьований пізніше Олексієм Огнем, то…

То сьогодні б за гроші ЄС в Україні та за кордоном проходила б яскрава промоція Рівного з колоритними і драйвовими малюнками Огня. З мультяшними промо-роликами, де би кольорові смуги вели від різних кутків світу та України до Рівного і тут на його марципанових вуличках Рівного (у стилі Огня) ці стрічки робили б знакові акценти біля знакових місць.

Це було б цікаво, гарно, весело. З усмішкою і добротою. Це було б – яскраво.

Замість цього ми маємо – це.

Дякуємо активістам Рівного.

Дякуємо відповідальній міській раді.

Дуже дякуємо.

Але що ж робити далі?... Без грошей ЄС?

Маю кілька порад, можливо хтось почує.

  1. Треба перестати таврувати цим прекрасним Логотипом зовнішність нашого міста.
  2. Треба зрозуміти, що це Лого має бути елементом Бренду і слугувати для – Зовнішнього використання ЗА МЕЖАМИ РІВНОГО –.для залучення у Рівне ЗОВНІШНІХ інвесторів, туристів тощо. У першу чергу.
  3. Треба закласти в бюджет міста кошти на промоцію Рівного у 2017 році. В ідеалі стільки, скільки планувало витратити на це ЄС. Але будемо реалістами, попросимо хоча б десяту чи двадцяту частину – один мільйон гривень.
  4. Треба зібрати авторів Логотипу, кращих дизайнерів міста і провести штук 10-ть тривалих нарад із кофі-брейками, бутербродами та коньяком, аби зрозуміти: як із цього страшнючого лого можна зробити – позитивний Бренд Рівного і…як саме його використовувати для – Зовнішньої промоції міста.
  5. Якщо в означених людей нічого не вийде, пропоную залучити до цієї роботи знаючу і досвідчену фірму. Київську фірму «Брандерз», яка розробляла бренди та займалася промоцією десятків міст і областей України. Може, вони щось порадять.
  6. Якщо і в них нічого не вийде – зарадити, пропоную залучити… Олексія Огня – особисто. Може, він якось придумає – що з цим усім робити.

 

Якщо ж і в нього не вийде перетворити це «лого активістів» на Бренд, то може варто повернутися до ориґінального Бренду та ориґінальної Концепції промоції Рівного, представленої цієї весни Олексієм Огнем і відхиленої міською радою Рівного на користь «лого активістів»?

Є ще варіант - забути про всі ці логотипи та Бренди і чудово собі жити з прекрасним гербом м. Рівного.

Дуже непоганий варіант, до речі.

 

Радіо ТРЕК у Telegram.
Viber: 063-734-106-4
Микола Кульчинський

Микола Кульчинський

Знайдено цуценя

В районі Боярки  знайдено цуценя чорного окрасу з нашийником. Тому, хто загубив улюбленця, прохання телефонувати.    

Знайдено хаскі

Знайдено собаку породи  хаскі з нашийником. Тому, хто загубив улюбленця, прохання телефонувати.      

Знайдено посвідчення водія

Знайдено посвідчення водія на прізвище Ярошик Олександр.  

Більше оголошень