Європа зачекає? Рівненський нардеп – про законопроект щодо транспортних реформ в Україні
Його вже понад півроку не можуть розглянути у Верховній Раді
Україна взяла на себе зобов’язання перед Європою провести транспортні реформи, в тому числі запровадити техогляд легкових автомобілів по-новому, тобто щоб це робили приватні СТО на вибір водія і несли за свою роботу відповідальність. Це записано в Угоді про асоціацію з ЄС.
Нардеп від Рівненщини, член Комітету з питань транспорту Верховної Ради України Сергій Євтушок про такі зобов'язання перед Європою знає і вважає, що транспортні реформи потрібні. Але каже, що поданий у листопаді 2017 року законопроект на засіданні Комітету навіть не обговорювали:
У нас ще не було дискусії з того приводу в Комітеті. Хоча секретаріат комітету вже отримав документи. Законопроект дуже складний. Напевно, тому його зараз поки опрацьовують у Комітеті, секретаріаті. І поки не виносять на обговорення засідання комітету.
В мене, якщо так подивитися по графіку, немає ілюзій, що його ухвалять протягом цих двох тижнів. Хоча, можливо, в Комітеті у нас дискусія розпочнеться. Ми низку законів, що стосуються транспорту і великогабаритного, і вантажного вже проговорили, проголосували, відправили в сесійну залу. Що стосується вагових авто - дали можливість парламенту визначатися. Але щодо цього законопроекту, то поки - пауза. І я не знаю, коли запуститься процедура.
Cергій Євтушок
Сергій Євтушок також коротко описав суть змін, передбачених цим законопроектом:
Закон стосується різних суб’єктів господарювання і водіїв. За його логікою, буде Міністерство інфраструктури давати дозволи на станції обслуговування проводити технічний огляд і давати висновок на той чи інший автомобіль. У свою чергу, Укртрансбезпека має закупити відповідне обладнання і на дорогах контролювати стан автомобіля.
Там відразу йдуть санкції різні, обов’язковий техконтроль транспорту на дорогах. А за невиконання буде штраф 20 неоподатковуваних мінімумів. Випуск на лінію автотранспорту, який не відповідає вимогам, штраф посадовим особам 40 неоподатковуваних мінімумів. Порушення режимів праці (буде стосуватися відпочинку водіїв) штраф - до 40 неоподатковуваних мінімумів, посадовій особі, яка випускає водія, якйи не відпочив, - 60 неоподатковукваних мінімумів.
Ця публікація підготовлена в рамках проекту "Просування реформ в регіони" за сприяння Європейського Союзу (http://ec.europa.eu/europeaid), який реалізується Інститутом економічних досліджень та політичних консультацій та "Європейською правдою".
Зміст цієї публікації є виключною відповідальністю Радіо Трек і жодним чином не відображає точку зору Європейського Союзу.
Радіо Трек: НОВИНИ