Як живе SoftServe у Рівному: зміни, вплив на місто та підтримка колег

Повномасштабна війна змінила все — підходи до роботи, спілкування, підтримки колег і навіть до ведення бізнесу. Утім, рівненський офіс SoftServe залишається активним у житті міста та сильним осередком всередині компанії. Про адаптацію до нових реалій, підтримку спеціалістів, соціальні ініціативи та плани на майбутнє розповідає Сергій Сидорчик — керівник центрального регіону SoftServe та колишній керівник рівненського центру розробки. 

 

Сергій Сидорчик, керівник центрального регіону: 

– Сергію, як почуваєтеся в новій ролі? Які основні цілі бачите тепер перед собою? 

Я почуваюся натхненно й відповідально. Хоч регіон називається Центральним, він об’єднує міста з різних частин України: від Рівного, Луцька й Хмельницького на заході до Житомира та Києва на півночі, і Вінниці, Кропивницького та Черкас у центрі. Ми присутні в багатьох містах, і для мене важливо, щоб кожен колега відчував себе частиною SoftServe, незалежно від локації. 

Усі міста для нас важливі, а Київ, як столиця та найбільший ІТ-хаб, має додаткову стратегічну роль у розвитку компанії. Мій фокус — підтримувати локальні ком’юніті, розвивати команди та зберігати цінності, які залишаються незмінними вже 12 років моєї роботи в SoftServe. 

– Як сьогодні живе рівненський офіс SoftServe? Що найбільше змінилося за останні кілька років? 

За останні роки ми стали ще більш гнучкими та об’єднаними. Ми навчилися працювати в умовах війни, бути відповідальними одне за одного й за результат. Це загартувало нас і сформувало ще міцнішу культуру взаємопідтримки. 

Що стосується формату роботи — він змінився. Звісно, багато хто працює з дому, але водночас ми бачимо, як люди повертаються в офіс: на зустрічі, командні активності, просто щоб побачити колег. 

Цифри теж говорять самі за себе. Наприклад, eNPS у Рівному за перший квартал цього року склав 83 — це дуже високий показник, який свідчить про задоволення, залученість і лояльність команди. Це чіткий сигнал: ми на правильному шляху, і люди відчувають підтримку навіть у непрості часи. 

 

– Які соціальні ініціативи компанії діють зараз? 

Соціальна відповідальність для нас — частина культури компанії. У SoftServe діють чимало ініціатив — як великі, національного масштабу, так і локальні. Наш фонд Open Eyes з початку повномасштабної війни передав сотні авто швидкої на фронт — це ті машини, які рятують життя щодня. Зовсім нещодавно ми разом з гуртом «Океан Ельзи» запустили новий етап ініціативи Drive for Life — хочемо зібрати кошти на 50 РЕБів. 

Також в офісах діють локальні ініціативи. У Рівному ми регулярно проводимо дні донора. Разом із фондом Яніни Соколової з початку року 15 наших колег уже стали донорами крові. Це ті важливі ініціативи які ми можемо робити прямо тут і зараз.  

– Чому важливо для SoftServe залишатися активним гравцем у житті міста? 

Ми — частина міста. Тут живуть наші колеги, їхні родини, навчаються студенти, з якими ми працюємо. І якщо хочемо бачити сильну і відповідальну спільноту — маємо бути її активним учасником. 

SoftServe завжди підтримував освіту, і особливо зараз, у час війни, ми відчуваємо ще більшу відповідальність за молоде покоління. Інвестуючи в освіту, ми фактично інвестуємо в майбутнє країни. Ми тісно співпрацюємо з університетами та викладачами, розвиваємо нашу SoftServe Academy, допомагаємо молоді отримати актуальні знання й шанс на хорошу кар’єру. 

 

– Як SoftServe співпрацює з рівненськими університетами чи навчальними закладами?  

Ми вже тривалий час співпрацюємо з провідними закладами вищої освіти регіону. Зокрема, маємо трьох партнерів у Рівненській області. 

Ця співпраця багатовекторна. Ми відкриваємо можливості для студентів: стажування, виробнича практика, навчальні курси, участь у подіях. Працюємо і з викладачами — проводимо для них вебінари, програми з підвищення кваліфікації, беремо участь в оновленні освітніх програм. У нас навіть є брендована аудиторія в одному з університетів-партнерів. 

 

– Чи є історії випускників місцевих ЗВО, які потім стали частиною команди в Рівному?
Так, понад половину команди складають саме їхні випускники. Найчастіший шлях до компанії — університет, стажування в SoftServe Academy, і далі — приєднання до команди SoftServe. 

– Як змінилася підтримка спеціалістів у час повномасштабної війни? Чи зросла увага до ментального здоров’я? 

Так, безумовно. Повномасштабна війна змінила реальність, в якій ми живемо й працюємо. Це постійне напруження, тривожність, нестабільність — і в таких умовах важливо мати не лише професійну підтримку, а й людську. 

У SoftServe ми дбаємо про well-being наших колег. Кожен спеціаліст може отримати до чотирьох безкоштовних консультацій з психологом щомісяця. Крім того, ми проводимо тематичні лекції, вебінари, інтерактивні сесії — все це формує простір, де людина може отримати підтримку, поговорити про важливе й відновити сили. 

Ми адаптуємо ініціативи під потреби команди. Наприклад, додали два додаткові self-care дні до відпустки — це можливість перезавантажитись, подбати про себе в складний час. І, звісно, зберігаємо можливість працювати дистанційно — це теж частина нашої турботи. 

У Рівному ми створюємо не лише робоче середовище, а й спільноту. У нас регулярно відбуваються зустрічі, настільні ігри, CSR-активності — арт-терапія, чайні церемонії, медитації. Ми маємо серію психологічних сетів: про стресостійкість, конфлікти, екологічну комунікацію, саморозвиток. Це вже стало певною спільнотою в межах офісу. 

 

– Які ще активності є для працівників? Чи об’єднуються вони в ком’юніті за інтересами? 

Команда — це не тільки про ефективну роботу, а й про взаємодію поза проєктами. У нас активно розвиваються внутрішні ком’юніті за інтересами, і це дуже надихає. 

Є спортивні ініціативи — наприклад, тенісні й більярдні турніри, активності просто неба. Це про підтримку здоров’я, командний дух і драйв. 

Маємо креативні вечори — справжній простір для самовираження. Тут і ліплення з глини, і малювання, аплікації — кожен може спробувати щось нове, перезавантажитись після робочого дня, знайти однодумців. На такі події запрошуємо тренерів та експертів ззовні, які знайомлять нашу команду з новим досвідом. 

Також дуже популярні настільні ігри — це можливість не лише відпочити, а й побачити колег з іншого боку — як людей, з якими цікаво грати, обговорювати, сміятись. Усе це створює міцну команду — не лише професіоналів, а й людей, яким хочеться бути разом, підтримувати одне одного.  

 

– Розкажіть більше про ініціативи компанії щодо реінтеграції ветеранів. Чи є в Рівному приклади такої підтримки? 

Станом на серпень цього року в лавах ЗСУ та інших сил оборони перебувають 407 наших колег, 55 демобілізованих колег повернулись до роботи в компанії. SoftServe реалізує комплексну програму підтримки ветеранів. Вона включає: Вона включає: 

  • Розширений пакет бенефітів (покращене медичне страхування, необмежені консультації з психологами) 
  • Додаткова відпустка після служби 
  • Навчання та перекваліфікація  
  • Підтримка спільноти (усі ветерани мають доступ до внутрішнього ком’юніті, тренінгів і сертифікацій) 
  • Індивідуальний підхід — якщо стандартна програма не покриває якихось потреб, спеціаліст завжди може звернутись по персоналізовану підтримку. 

У Рівному ми вже маємо три приклади повернення колег із військової служби, і кожна така історія для нас дуже цінна. Це не просто повернення до професії — це про силу спільноти, підтримку одне одного й важливість створення безпечного простору. 

 

– Які плани має компанія в Рівному? Чи можете поділитися частиною з них? 

Наш фокус — зберегти стабільну екосистему для фахівців, посилювати спільноту та створювати простір, де кожен може реалізовувати свій потенціал. Рівне залишається важливою частиною SoftServe, і ми й надалі інвестуватимемо у розвиток регіону — через підтримку спеціалістів, освітні та соціальні ініціативи, а також через створення нових можливостей для тих, хто хоче будувати кар’єру в ІТ. 

 

Про SoftServe 

SoftServe — найбільша глобальна ІТ-компанія з українським корінням, що працює у сфері розробки програмного забезпечення та надання консультаційних послуг. Понад 11 000 співробітників працюють у більш як 60 офісах, що розміщені від Сан-Франциско до Дубаю.  

Головний офіс компанії розташований в Остіні (США).  Компанія працює над понад 900 активними проєктами для клієнтів у країнах Північної Америки, ЄС, та Азії. Клієнтами SoftServe є такі компанії як IBM, Cisco, Panasonic, Cloudera, Henry Schein, Spillman Technologies та інші. SoftServe є партнером Google Cloud Platform, Amazon Web Services, Microsoft Azure, NVIDIA та інших великих технологічних компаній. 

 на правах реклами

 

Радіо Трек: НОВИНИ

Радіо ТРЕК у Telegram · Twitter · Facebook.
Viber: 063-734-106-4
Сергій Шевчук

Сергій Шевчук

Теги: ITSoftServe
Відкрити плей-лист

Загублене службове посвідчення прокурора

Загублене службове посвідчення прокурора видане на імʼя Ваколюк Юлії Олександрівни. Прошу вважати недійсним.

Загублено рюкзак із документами

Загублено рюкзак золотистого кольору на зупинці біля Сільпо біля автовокзалу. В ньому  документи, на прізвище Годунко, гроші та дитячі речі. Якщо хтось знайшов, повідомте за номером 0978401501.

Знайдено паспорт у Рівному

Вчора на проспекті Миру на переході біля "Фокстроту" було знайдено пластиковий паспорт України, на ім'я Мікаберідзе Максим Максимович 05.04. 2006 р.н, харківська прописка. Звертатись за телефоном 0979764361 - Богдан

Більше оголошень