ON-LINE

Ні «чоловік + чоловік», лише «чоловік + жінка»: рівненські депутати проти одностатевих шлюбів

четвер, 20 квітня 2017
Хочуть звернутися до керівництва держави з проханням зберегти традиційну сім'ю

Депутати міської ради хочуть звернутися до керівництва держави з проханням зберегти поняття сім’ї в Україні. Таку реакцію спричинив проект внесення змін до українського законодавства, розроблений ще у 2015 році. Його повна реалізація має закінчись у 2020 році.

Суть частини змін – розширити права ЛГБТ - спільнот у нашій державі. Це, нібито, має допомогти Україні інтегруватися в Європу. Тим паче за словами депутата міськради Олександра Чубая, який підготував текст звернення, уряди країн Європи активно підтримують таку ініціативу.

Однак проект змін, за словами Чубая, несе в собі небезпеку для суспільної моралі:

Передбачені у навчанні та вихованні теми про ЛГБТ, як про норму сексуальної поведінки, підтримку гей-парадів і таке інше. Я вже бачив такі підручники, де намальовані тато і тато. Одна дитина на зображені глузує: «Дивись! Два чоловіка разом». А його ровесник запитує щось на зразок: «Ти думаєш, що це ненормально?! Це нормально!».

Загалом у зверненні йдеться, що проблема дискримінації сексуальних меншин роздута, а проблеми, які можуть принести зміни до законодавства - серйозні. Зокрема в проекті може змінитися саме поняття шлюбу, вказане в конституції – поняття чоловік і жінка зникнуть.

Своєю чергою зміни Кодексу законів про працю дозволять людям із нетрадиційною сексуальною орієнтацією ставати вихователями в дитсадках, працівниками релігійних установ тощо. Якщо роботодавець не захоче брати до себе такого працівника з особистих міркувань, то за це буде передбачена кримінальна відповідальність.

Наразі текст пройшов чергову комісію міської ради, отримав схвальні відгуки від членів комісії та готується до розгляду на сесії. Текст звернення ви можете прочитати тут: 

ЗВЕРНЕННЯ

до  Президента України, Кабінету Міністрів України, Міністерства юстиції України, Міністерства закордонних справ України, керівників депутатських фракцій Верховної Ради України, голови Комітету Верховної Ради України з питань сім’ї, молодіжної політики, спорту та туризму, голови Комітету Верховної Ради України з питань правової політики та правосуддя, голови Комітету Верховної Ради України з питань соціальної політики, зайнятості та пенсійного забезпечення, голови Комітету Верховної Ради України з питань європейської інтеграції щодо захисту інституції сім'ї в Україні                                

Згідно з Конституцією України та визнаними Україною міжнародними правовими документами держава має зобов’язання перед інститутом сім’ї щодо її розвитку та захисту.

Так, відповідно до статті 16 Загальної декларації прав людини сім’я є природним i основним осередком суспільства i має право на захист з боку суспільства та держави. У статті 23  Міжнародного пакту про громадянські та політичні права зазначено, що сім’я як союз чоловіка й жінки є природним і основним осередком суспільства та має право на захист з боку суспільства і держави. Згідно зі статтею 51 Конституції України сім’я, дитинство, материнство і батьківство охороняються державою.

Водночас глибоку занепокоєність викликає той факт, що донині влада так і не визначилася зі стратегією розвитку та підтримки сім’ї. Така стратегія, на нашу думку, повинна базуватися на традиційних для України духовно-моральних цінностях і традиційному для нашого народу розумінні сім’ї як союзу чоловіка та жінки.

Сьогодні є безліч викликів, які впливають на стан людей і сімей в Україні: сирітство, діти-інваліди та діти з особливими потребами, матері-одиначки, неповні сім’ї, неможливість повноцінно реалізувати свої конституційні права на лікування, навчання, житло, соціальний захист, гідний життєвий рівень. Разом з тим з незрозумілих причин держава надає пріоритетну увагу лише штучно створеній проблемі так званої дискримінації людей з нетрадиційною сексуальною орієнтацією, зокрема:

1) у проекті анонсованих змін до Конституції України Робоча група  з прав, свобод та обов’язків людини і громадянина Конституційної Комісії підготувала змінену редакцію статті 51, яка визначає поняття шлюбу та сім’ї. Якщо у чинній Конституції зазначено: «Шлюб ґрунтується на вільній згоді жінки і чоловіка», то у запропонованих змінах пропонується записати: «Право на шлюб, створення сім’ї гарантується законом. Кожен з подружжя має рівні права і обов’язки у шлюбі і сім’ї».

Тобто виключаються слова «чоловік» та «жінка». У такий спосіб здійснюється спроба закласти конституційну основу для легалізації так званих одностатевих «шлюбів» і партнерств;

2) у листопаді 2015 року Уряд затвердив план дій з реалізації Національної стратегії у сфері прав людини на період до 2020 року. Зокрема, цей документ передбачає легалізацію зареєстрованого цивільного партнерства для одностатевих пар в Україні вже до 2017 року, всиновлення дітей трансгендерними людьми, впровадження у навчальний та виховний процес тем про ЛГБТ як про норму сексуальної поведінки, проведення так званих «гей-парадів» за державної підтримки тощо;

3) у листопаді 2015 року Верховна Рада внесла зміни до Кодексу законів про працю. Головна мета цієї ініціативи – впровадити терміни «гендерна ідентичність» і «сексуальна орієнтація» у національне правове поле. Таким чином, була встановлена пряма дискримінація людей і роботодавців (у тому числі у релігійних і навчальних закладах), які не вважають за можливе працевлаштовувати в себе людей, що ведуть аморальний  спосіб життя;

4) у лютому-березні 2016 року Кабінет Міністрів України запровадив посаду Урядового уповноваженого з питань сім’ї та призначив на неї Адріана Буковинського, відомого своєю відданістю справі захисту інтересів сім’ї та моральності в українському суспільстві. Проте за кілька днів під тиском ЛГБТ-організацій і урядових структур інших країн Кабінет Міністрів України без жодного правового обґрунтування скасував своє ж рішення.

Водночас досвід окремих країн Східної та Центральної Європи  - членів Європейського Союзу наочно засвідчує можливість інтегруватися до європейської спільноти,  зберігаючи традиційні для них моральні підходи щодо сім’ї і не відступаючи від притаманних їм духовно-моральних цінностей.

З огляду на зазначені вище нормативні документи та Постанову Верховної Ради України  від 08.12.2015 № 854-VIII «Про Рекомендації парламентських слухань на тему: «Сімейна політика України – цілі та завдання», з метою захисту інституту сім’ї просимо вас:

1)   зупинити процес внесення змін до Конституції України та інших нормативно-правових актів в частині викривлення дефініцій сім’ї, шлюбу, батьківства, материнства й дитинства;

2)   виключити у Кодексі законів про працю України та інших законах, законопроектах і урядових документах слова «сексуальна орієнтація» і «гендерна ідентичність» як такі, що несуть виключно ідеологічне й антинаукове навантаження, та не допустити включення їх до тексту проекту Трудового кодексу України, що нині готується до розгляду у другому читанні у Верховній Раді України;

3)   зупинити затверджений Урядом план дій з реалізації Національної стратегії у сфері прав людини на період до 2020 року у частині легалізації одностатевих партнерств і в частині унормування й популяризації одностатевих сексуальних стосунків як варіантів норми;

4)   відновити виконання функцій, покладених державою на  Урядового уповноваженого з питань сім’ї.

 

Влад Пєрязєв Радіо Трек

КОМЕНТАРІ 0

КОМЕНТУВАТИ

Оголошення

  • Знайдено ротвейлера

    Увага тому, хто загубив собаку породи ротвейлер! Вона чекає на свого хазяїна на  вулиці...
  • Знайдено ключі

    В районі проспекту Миру було знайдено зв’язку ключів. Тому, хто загубив, прохання...
  • Знайдено посвідчення на Калюжну

    Знайдено  посвідчення дитини з багатодітної сім’ї на прізвище Калюжна...
БІЛЬШЕ ОГОЛОШЕНЬ
Ваш навігатор дорогами Рівного