Керівництво Льонокомбінату у Рівному різко змінило імідж (6 ФОТО)
Свій
По-перше, відпустив бороду власник і керівник підприємства Олег Червонюк.
Відповідним чином він змінив й аватар на своїй сторінці у Фейсбук.
Раніше Олег Червонюк виглядав так:
Вочевидь, зміна іміджу відбулася незадовго до появи розлогого матеріалу про рівненське підприємство на сайті RETAILERS
Cаме звідти ми використовуємо більшість фото.
У самому тексті про ВАТ «Рівнельон» та ТМ «Goldi» читаємо:
Олег и Галина Червонюк с нуля создали предприятие, годовой оборот которого составляет около $5 млн.
Ровенский льнокомбинат производит 1,5 млн трикотажных изделий в год, которые продаются через собственную розничную сеть.
Как им удалось вырастить свой бизнес?
Відповідь на це запитання – за посиланням, але наведемо ще одну цитату
Компания производит 10 тонн трикотажного полотна в сутки, которое используется как для своих изделий, так и другими украинскими производителями, например Arber, «Тигрес».
Майки, брюки, толстовки и другая трикотажная одежда продается через собственную розничную сеть Goldi, состоящую из 18 магазинов.
Ежедневно комбинат выпускает 3 000–5 000 трикотажных вещей.
Щоденно. Це немало.
Цікаво, що слідом за Червонюком свій імідж (щонайменше на ФБ) змінила й Світлана Герасимчук, яка, власне, й керує PR-напрямком підприємства.
Раніше Світлана позиціонувала себе так:
Тепер вона додала у свій образ певного – драматизму:
Але, найголовніше, що незабаром ми, напевно, таки дочекаємося джинсів місцевого виробництва.
Обіцяють, що це має статися вже незабаром.
Радіо Трек: НОВИНИ