«Де у вас можна пожарити крильця?» З якими запитами звертаються пасажири до Укрзалізниці
Трапляються дуже дивні прохання
Протягом року контакт-центр "Укрзалізниці" одержує до пів мільйона дзвінків.
Ще більше запитів – до інформаційних віконець на вокзалах, у стіл довідок та до сервісних центрів.
Іноді прохання пасажирів бувають незвичними, а деякі навіть зрозуміти буває важко, - повідомляє Радіо Трек з посиланням на ФБ "Укрзалізниці", яка зібрала найоригінальніші запити (зі збереженням стилістики запитів).
- Де можна вставити собачку?
- Чи можна у вас вибанятися?
- Чи можна у вас залишити дитинку, поки ми погуляємо?
- Прийшов до вас в сервісний центр полагодити телефон, кому здати?
- Де у вас можна пожарити крильця? У мене з собою.
ФБ залізниці повідомляє, що їхні оператори вже знають, де «вибанятися».
Наші новини у Telegram. Номер Радіо ТРЕК у Viber: 063-73-4-106-4Радіо Трек: НОВИНИ